Poradenství, konzultace, analýza webového projektu a online propagace

Odkud získat nové zákazníky? Co na webu vylepšit? Jak prezentovat novou službu nebo produkt? V rámci těchto a spousty dalších témat poskytnu rychlý a nestranný pohled z praxe.

1# Základní konzultace

2 hodiny, 2000 Kč

V jaké fázi potřebujete pomoct?

  1. Již spuštěný web, e-shop, profil na sociální síti, online projekt apod.
  2. Projekt před spuštěním ve fázi odlaďování.
  3. Na projektu se ještě nezačalo pracovat, je ve fázi plánování.

Často řešená témata:

  • Jaké má web cíle a funkce?
  • Jakou má mít strukturu?
  • Co na webu prezentovat a jakou formou?
  • Co všechno je potřeba vědět před zahájením tvorby nového webu?
  • Je web připraven pro ostrý provoz a neobsahuje kritické chyby?
  • Jak efektivně online projekt propagovat? Kde získat nové zákazníky?
  • Potřebujete váš projekt něčím oživit, nastartovat, vylepšit?
  • Nefunguje váš web tak, jak jste si představovali?
  • Přemýšlíte o redesignu a nevíte, jak na to? Nebo jestli to bude fungovat a vyplatí se to?
  • Pojmy jako WordPress, SEO, PPC vám nic neříkají a potřebujete se v nich zorientovat?
  • Nevyznáte se v sociálních sítích, ale chcete je zapojit do vaší online propagace?

V ceně je obsaženo:

  • Prostudování dodaných materiálů ke konzultaci (web, texty, záměr projektu apod.).
  • 2 hodinová osobní konzultace (dle dojezdové vzdálenosti) nebo online konzultace přes Skype, Messenger, Google Meets nebo telefon
    (klasický hovor nebo video hovor, můžeme spolu sdílet obrazovku, dokumenty, online nástroje).

2# Analýza webového projektu a online propagace

8 hodin, 8 000 Kč / nebo individuálně podle časové náročnosti

Analýza se zaměřuje na rozbor více než 20 základních aspektů webového projektu a online propagace (podle potřeb projektu a jeho povahy), například:

  • Rychlost a technické řešení webu
  • Zobrazování na PC / tabletu / mobilním zařízení
  • Grafika, UX a použitelnost webu
  • SEO on-page parametry
  • SEO off-page parametry
  • Zdroje návštěvnosti
  • Obsah
  • Sociální sítě
  • Jak měřit marketingový přínos webu
  • Shrnutí: příležitosti a doporučení

V ceně je obsaženo:

  • Prostudování dodaných materiálů k úvodní konzultaci (web, texty, záměr projektu apod.).
  • 2 hodinová osobní konzultace (dle dojezdové vzdálenosti) nebo online konzultace přes Skype, Messenger, Google Meets nebo telefon
    (klasický hovor nebo video hovor, můžeme spolu sdílet obrazovku, dokumenty, online nástroje)
    .
    Na úvodní konzultaci specifikujeme zadání k analýze a definujeme její základní rámec (co chcete prověřit, jaké služby využíváte, s čím pracujete z oboru internetového marketingu, apod.)
  • PDF dokument s rozborem nejdůležitějších specifik vašeho webového projektu dle zadání. Včetně stručného vysvětlení konkrétní problematiky a screenshotů. Materiál pak slouží vám či vašim webovým tvůrcům k tvorbě nového či k úpravám stávajícího webu.
    Objem prací pro analýzu: 4 hodiny
  • 2 hodinová výstupní konzultace.
    Upřesnění všech výstupů z dokumentu a zodpovězení navazujících dotazů.