Copywriting

Tvorba textů pro webové stránky, sociální sítě i offline projekty (magazíny, časopisy).

Neříkají vaše texty na webu to, co by měly?

Chybí jim nápad a přímočarost? Pojďme web kompletně přetextovat. S důrazem na výkon a účel.

Jako copywriter mám zkušenosti z více než dvacítky projektů od stavebních firem přes zdravou výživu a životní styl. Dokážu nastudovat libovolné téma a zprostředkovat jej cílové skupině konkrétního webu poutavou formou. S využitím specifického řečového registru a odborných pojmů. Díky mému vzdělání zvládnu napsat i vysoce odborný text, zároveň se dokážu vcítit do potřeb konkrétních zákazníků. Ale hlavně mě psaní baví a v různých formách se z něj těším každý den.

COPYWRITING

Copy a tvorba webu

  1. Ideální je tvořit texty ve fázi přípravy nového webu. Od začátku. Bez chyb koncepčních i metodologických.
  2. Máte již svůj webový projekt a potřebujete jej přetextovat? Poradím vám, nebo se tohoto úkolu sám zhostím, jaké texty je důležité doplnit či předělat, aby byly srozumitelné a přínosné pro vaše zákazníky, ale i vyhledávače.

Copy a pravidelný rozvoj

  1. Pokud si objednáte službu Pravidelného servisu a vývoje projektu, každý měsíc budu pracovat na vylepšování stávajícího obsahu, na tvorbě nových článků či aktualit a nových sekcí. Obsah samozřejmě budu tvořit s ohledem na:
    – analýzu klíčových slov,
    – poptávku vašich potenciálních zákazníků,
    – vaše zadání, co bude zrovna potřeba prezentovat.

SEO OPTIMALIZACE

Texty z pohledu SEO optimalizace pro vyhledávače:

Přidávání nového textuálního či multimediálního obsahu je naprosto klíčové pro stabilní umístění webu v přirozených výsledcích vyhledávání. Vyhledávače upřednostňují kvalitní, aktuální a unikátní obsah, který není nikde jinde na webu zveřejněn. Díky kvalitnímu a promyšlenému obsahu však nabízíte velkou přidanou hodnotu vašim zákazníkům, o které jde při jakékoliv propagaci a optimalizaci na prvním místě. Recenze, postupy, návody, firemní blog, produktové stránky… To je obsah, který významně pomáhá k prodeji vašich produktů i služeb. Tento obsah pokrývá stále nová a nová relevantní témata, která lidé na internetu hledají, a díky nimž se přetavují ve vaše zákazníky. Argument „není na to čas“ ve spoustě oborech dnes již neobstojí, chcete-li udržet tempo s konkurencí o pozornost zákazníků.

ZKUŠENOSTI

Moje vzdělání

  • Bakalářský titul: filmová a divadelní věda (kritika, teorie, historie) na Katedře filmových a divadelních studií na FF UP v Olomouci.
  • Magisterský titul: filmová věda a mediální studia na Katedře mediálních a kulturálních studií a žurnalistiky na FF UP v Olomouci.

Moje zkušenosti

  • Z více než 100 projektů mých klientů. 15 projektům se aktuálně a na pravidelné bázi starám o vše, co se týká textu (produktové stránky, blog, recenze). Včetně komunikace na sociálních sítích.
  • Z vlastních projektů, například z portálu Běháme.cz s více než 1 000 články. Buď jsem jejich autorem, nebo prošly mou korekturu.
  • S náročnými rešeršemi v archivech, knihovnách, online zdrojích.