Prodejní weby, e-shopy

Tvorba, správa a propagace malých i středních e-shopů. Se zaměřením na výkon a budování spokojené komunity zákazníků.

Tvorba e-shopových řešení

E-shopy tvořím a spravuji na platformách Shoptet či WooCommerce.

1. Shoptet

E-shopy jsou robustní webové aplikace, které se neustále a dynamicky vyvíjí. Právě proto místo tvorby e-shopu zcela na míru většině zákazníků doporučuji využít řešení SaaS (software as service = software jako služba). Funguje na principu pronájmu již hotového řešení. O technickou stránku se tedy klient nemusí vůbec starat a veškerou energii může směřovat do obsahové strategie a péče o zákazníky. E-shopy se od klasických webových stránek značně liší. Jejich cílem je prodat, a to způsobem, kterým většina zákazníků rozumí, protože je do velké míry unifikovaný a přímočarý. Shoptet neustále vylepšuje uživatelské rozhraní, rychlost, technické i SEO prvky. Jedná se o jedničku na českém e-coomerce trhu, Shoptet provozuje více než 20 000 e-shopů a ze své praxe s ním mám velmi dobré zkušenosti.

2. Woocommerce

Řešení s Woocommerce dává smysl u klasických firemních webových stránek na redakčním systému WordPress, které používají e-shop jen jako doplněk prodeje, a není to jejich primárním cílem. Případně se toto řešení hodí pro firmy, které chtějí otestovat potenciál prodeje na internetu a nejsou zatím připraveni investovat do tvorby e-shopového řešení na míru, které se běžně pohybuje v řádech statisíců.

Výhody Shoptetu

  • SaaS = platíte měsíční pronájem za provoz bez vysokých vstupních investic
  • Výběr z několika prověřených šablon, které tvoří přední designéři a UX specialisté (nemusíte vymýšlet vymyšlené)
  • Ideální pro „čistokrevné“ e-shopy, které mají za úkol prodávat
  • Doporučuji pro větší e-shopy

Výhody WooCommerce

  • Platíte jednorázově za implementaci pluginu a jeho nastavení v rámci webových stránek, dále za technické úpravy a servis v případě potřeby
  • Nejrozšířenější e-commerce řešení celosvětově na redakčním systému WordPress (prověřené řešení s množstvím pluginů a obsáhlou dokumentací)
  • Doporučuji pro menší e-shopy „na zkoušku“ či jako doplněk k hlavní činnosti firmy

Skutečně potřebujete e-shop? Je otázkou, zda e-shop pro konkrétní účel splní vaše představy a zda na něj máte kapacity (správa obsahu, objednávek, odesílání zboží, logistika, legislativa). A také, zda je reálná možnost, že si budou toto zboží zákazníci kupovat v profitabilním objemu, což není samozřejmostí. Zejména u kusových výrobků nebo služeb je mnohdy lepším řešením pouze jakýsi internetový „katalog“ zboží, kde může být (nebo nemusí) uvedena cena produktu, jeho specifikace a fotografie spolu s poptávkovým formulářem. Tímto řešením se zabývám také a pokládám jej pouze za potenciální součást, kterou mohu zprovoznit na každé www prezentaci s redakčním systémem WordPress. Pokud přesto nad ryze e-shopovým řešením uvažujete, kontaktujte mě a společně najdeme vhodné řešení.

Kromě tvorby e-shopů

nabízím i jejich pravidelný servis a vývoj v rámci internetového marketingu

© 2009–2020 František Válek – Zásady o používání cookiesZpracování osobních údajů